Massa fint från H&M HOME

Idag kom H&M katalogen med massor av fin-fina saker i!
Se hela deras HOME sortiment här

Jag fastnade för de här två söta kuddfodralen:
 


En varsin sån här mysig morgonrock blir det nog också så småning om. Beige känns liiiite mer praktisk än den vita (man ska ju trots allt kunna käka frukost i den). 299 kr är ett helt ok pris.



Sist men inte minst så fastnade jag för påslakanset i stentvättad linne. Öppningen längst ner stängs med tryckknappar, något som jag annars saknar på påslakan i Sverige. Tycker alla tre färgerna är superfina, även om jag spontant dras mer till den beiga och vita.
   


Kan vara bra tips på en inflyttningspresent ...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0