Besiktning av huset i tisdags


I tisdags var vi på besiktning i huset...inga nya grejer men han påpekade ändå att i stort sett allt är en RISK. Rabatten längst huskanten är en risk, för lite lutning på golvet i tvättstugen är en risk (hur ofta spolar man vatten där???) grunden är en risk osv...Puh! Skönhetsfel och andra småsaker som komfram är egentligen inte så viktigt. En sprucken tröskel, trasig tapet osv...

Jag passade naturligtvis på att ta lite fler bilder. Lägger upp dem senare.

I förrgår fick jag feber. Så nu är det "Vänner" säsonger som rullar för fullt här hemma. Man blir gött stel i ryggen av att ligga i soffan hela tiden. Varmt är det också. Och svettigt. Känner mig lite bättre idag...kan bero på det höga intaget av panodil nu under morgonen. Har iaf fått i mig en smörgås, otroliga framsteg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0