Lite nya tavlor...

Ojoj vad tiden går fort! Imorgon är det redan fredag och ännu en vecka har schwissat förbi.
Snart jul...puh!

Här hemma har det varit ganska lugnt under veckan. Thomas har luggit i influensa söndag till igår, men nu mår han bättre! Manlig förkylning är inte att leka med direkt...

Jag pysslade med lite tavlor under veckan där jag ramade in några tygstuvar som blev över från pallen jag piffade till för ett tag sen. Så här blev det:







Gjorde en tavla till med svart ram, men den vet jag inte vart vi ska ha än! Kanske nere ovanför gitarrerna? Så länge står den gömd bakom en sittpuff vid TVn, vart annars? =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint du gör gumman! Du har talang när det gäller heminredning!!



Kramar ändra från Nya Zeeland

2009-11-22 @ 05:21:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0