Lunchbloggning

Snart är lunchratsen över och det är 3½ dag kvar till en efterlängtad semster!!!

Igår åkte min danska storebror och hans son Karl hem till Århus igen. Kändes väldigt tomt igår kväll. Har varit fullfart precis hela helgen, ända sen i torsdags när de kom! En treåring  är ingen lätt match!

Men idag kommer svärföräldrarna och ska sova över ett par dagar. Sällskap är alltid kul!

Husmålningen är igång....vi har tjuvstartat! Det kommer bli hur bra som helst!
Lägger ut lite bilder så småning om när jag får tid!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

tack, va söt du är ! Turen till vingåker blev trevlig och jag fick med mig en tigerklänning hem. Bild kommer senare =) kram

2010-07-13 @ 20:23:43
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0