egen tolkning av kärlekens dag

Igår var som alla säkert märkt kärlekens dag.

Jag vaknade 8.30, pigg som en lärka.
Thomas var på firmafest i fredags så han sov som en stock (och luktade där efter också)

Jag gick ner och bakade foccacia (örtfoccacia med rosmarin, basilika, timjan och soltorkade tomater)  som efter 1,20 h jäsning och sedan gräddning var klar.

Jag städade, dukade upp, kokade kaffe och myste till det nere i köket tills Thomas vaknade.




Mums


Detta var uppskattat. "Perfekt" tänkte jag tyst för mig själv.

......resten av dagen ägnades åt att städa!!!!!! Garderoben röjdes ut och sorterades om. Det fd skitrummet röjdes ut, damsögs och är nu vad vi kallar för ett gästrum!

Thomas (som var mycket trött) fick bära grejjer och damsuga!

Det finns en trots allt en rättvisa här i världen....

Kommentarer
Postat av: Fröken M

härligt med nybakt bröd på morgonen. Det har det blivit allt för sällan här på sista tiden... :(

2010-06-20 @ 11:49:08
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0