Pyssel under veckan

Äntligen helg!

Idag har jag jobbat hemifrån och fått huuur mycket som helst gjort. Skönt!
Under veckan som gått har jag pysslat en hel del faktikst.
Har bland annat målat en tavla till min kollega + en till mig sjäv.

Har börjat spåna på julkort- ja, visst ska vi skicka iår....måste vara första gången som jag skickar julkort?
Hur som helst...

Sen så har vi börjat inventera vad som behövs göras här hemma. Inga nya grejer! Men gamla ogjorda saker. (Jag hör själv att vi tittat för mycket på arga snickaren - men det är faktiskt bra)

Vi saknar lister från projekt förra året - inga trösklar i hallen osv...och vi har ju materialet, men det har av olika anledningar inte kommit upp! Men nu är det dags =)

Så under helgen blir det grovpyssel! Och bilder på mitt målarpyssel kommer strax.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0