Då och nu

Emellan åt tycker jag det är kul att titta tillbaka på gamla bilder på huset. Jämt för o se hur mycket vi faktiskt har gjort. Det har ju egentligen bara gått 1½ år, men ibland känns det som vi alltid har bott här.

Mäklaren mejlade över bilderna från visningen, bara några dagar efter att vi vann budgivningen. Det är jag glad för idag. Då har man något att titta tillbaka på.

Kanske vore roligt med lite "då och nu" bilder??

Hur som helst: 2 dagar jvar till inredningspartyt! Kul!!

Thompa är på match och jag har jobbat några timmar...skönt att jobba av lite för att minska belastningschocken imorgon!

Under veckan har jag hunnit med att pynta lite runt entren....höstkrans och lite blomarrangemang! Bilder kommer snart!

Trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0