Veckosummering

Veckan som gått:

  • Inredningsparty, perfect home. Otroooligt mycket fint! Sakerna kommer 18/10, jag längtar! + i kanten för det goda brödet som mamma bakat kvällen till ära.
  • Brandutbildning med jobbet. Inkl fiktiv rökdykning, testa brandsläckare, brandfilt mm. Kände gensat att MINST 2 st nya brandvarnare behöver införskaffas hemma.
  • 2 dagars konferens m jobbet, mycket nyttig info och god mat
  • 3 rätters på koriander igår (torsdag) Himla god mat - dit går jag gärna igen. Trattkantarellsoppan var gudomlig!
  • Idén om att lära mig spela gitarr har tagits upp igen...hur långt kommer jag den här gången?
  • Imorgon kommer några och provkör min älskling (lät väldigt fel...). Alltså min söta bil som är ute till försäljning.
  • Thomas sa upp sig från uppdraget som hockeytränare....
  • .....och 24 h senare fick han nya erbjudanden!


Nu blir det taccos, godis och Idol!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Men OJ vilken vecka!

Lät roligare än min, läsa, läsa å lite mer läsa trots att de förmodligen inte räckte... Fan!

Men men! Nu tar vi nya tag å ser framåt!

Sa upp sig som tränare? Å fick nya erbjudanden?

Nu får vi ta å ses så du kan berätta mer! ;)

Kram till er båda!

2010-10-09 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0