Eftermiddagsläsning

Hej igen!
Nu var det längesen något hände här på bloggen. Dags att uppdatera.

Fick 2 avbokningar på eftermiddagen idag så då har jag passat på att jobba hemifrån. Skönt med flexibla arbetsuppgifter som går att anpassa.



Tog precis en brejk från administrationen och kollade igenom posten. Gissa vad som hade kommit. Mio-katalogen som jag beställde från deras hemsida i fredags. Snabba ryck hos Mio må jag säga. Och gratis är ju alltid gott? Eller? Deras senaste katalog finns att beställa här för dig som är intresserad. Massor av inspiration att "låna" =) 




Gillar soffbordet och älskar mattan som är på katalogens framsida. Mattor har jag riktigt svårt för, men den här är ju fantastisk. Är ju på soffbordsjakt så det var ganska lägligt att vi fick katalogen nu. Soffbordet är prismässigt ok för oss men mattan är tyvärr out-of-limit för tillfället.



Tänk förresten på vad färska blommor kan göra för ett rum, typ på bilden ovan. Det piggar upp hela bilden!

Nu - mer jobb sen träning! Adios!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, mio är min våta dröm just nu och jag ska faktiskt ta en tur dit idag för att spendera ett par tusingar på koffertar innan de tar slut !

Lägenheten ligger på verkstadsgatan precis ovanför nöjes !

Jag ska bjuda in dig på kaffe sen så du får inspektera och så måste vi ta den där middagen VÄLDIGT snart :)

2011-02-22 @ 10:53:29
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0