Dagens lista



1. Måla sista lagret på TV-plankorna
Oj, det har verkligen stått still på vårt TV-bänksbygge. Vi har fastnat i målningen av någon anledning. Ändå har vi en sån liten bit kvar nu. Idag rycker jag upp mig och målar sista lagret.

2. Dammsuga hallen
All småsten följer nu mer med raka vägen in i huset. Har vi tur stannar de i hallen, annars gör den oss sällskap in i både kök och vardagsrum. Det blir dammsugning och skak av matta i hallen idag.

3. Tvätta
Igen? Jag tvättade ju alldeles nyss.

4. Storhandla
Veckans meny-koncetpet var succé. Även denna vecka är menyn spikad och för att underlätta under veckan så kör vi storhandling idag.



Jag ser fram emot att få styrka punkter från listan under dagen idag...dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0