Hemmagjort

Tisdagens tema i fabriken (bättre sent än aldrig) var Hand made by me...en favorit!

Här kommer exempel på några saker som jag skrapat ihop här hemma:


Pallen - ett loppisfynd för 30 kr som kläddes och och så bytte jag skumdyna. Lite charmlig tycker jag. Men nu blev jag riktigt sugen på ett  nytt tyg. Kanske något svart/vitt eller vitt/blått...hmm? 
Svårighetsgrad (1-5): 2





Tavlan - en gammal garderobsdörr som jag skruvade av handaget på och klädde i ett tyg. Tyget häftades fast med häftpistol.
Svårighetsgrad (1-5): Att göra tavlan 1, att få upp den på väggen 4, haha!



Annars - ÄNTLIGEN FREDAG!
Vi lurade oss själva genom att ha torsdagsmys igår. Då slog vi på stor med god mat, filmkväll och lite smågodis. Men det fick vi sota för - jösses vad tungt det var att gå upp imorse. Jag var helt inställd på att det var lördag. Puh! I kväll blir det På spåret, ett glas vin och god mat. Kompenseras upp av lite galej imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0