Har dekorerat om på övervåningen

Omväxling är alltid kul! Här har jag flyttat runt lite saker på övervåningen. Och nu möts man av det här när man går upp för trappen hemma hos oss.

Det gamla skrivbordet som stått på "lager" har ått titta fram igen.



Ett gammalt fönster från Bjällerud får agera anslagstavla. Tanken är att fler foton och lappar ska upp här! Just nu finns utrivna delar av gamla notböcker. Köpta på loppis.



Cykelfotot har jag tagit själv i Köpenhamn och förstorat upp på extrafilm.se för en helt ok peng.



En ej ikopplad lampa... ihopbyggd av min kära Thomas. Delarna har vi köpt i lampaffär.



Ljuslykta som (när den är tänd) syns utifrån gatan. Från Perfect home. 



En ljusdepå på övervåningen är bra att ha, då slipper man spring ner när man ska fylla på ljuslyktorna där uppe! Här i glasburk från IKEA



Känns lite mer "ruffigt" nu än innan. Det trivs vi (jag) med!




Innan såg det ut såhär...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååh! Jag ser min favorit bild!! :)

Det måste vi försöka göra om snart!

Mys!

Tack för ikväll!

Kram

2011-01-24 @ 21:44:29
Postat av: Gardmoa

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-05-26 @ 12:26:15
URL: http://gardmoa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0