Nygammla byrån

På gamla kontoret hade vi två hyllor stående med parmär och bös i. Dessa två rackare står numer i sovrummet eftersom vi har fått (långtids-) låna en TV av söta Karin.

Hyllorna har många år på nacken, tror jag fick dem från pappa när jag flyttade till Norrstrand 2001? Och redan då hade de stått på något kontor i många år.

TV-bänk måste man ju ha men just nu finns inte ekonomi att köpa nytt, så då tar vi det vi har!

Några nya korgar fick det bli (4 st hade vi redan!) och vips hade vi en mer enhetlig hylla plus massor av bra förvaring. Här finns nu både strumpor och mys/arbetskläder.




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag har efter många om och men bestämt mig för att flytta ! Du hittar min nya blogg på

www.frokenmela.blogg.se jag hoppas du kommer fortsätta kika in där :)

Kram FrökenM

2010-07-04 @ 17:21:01
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Som vanligt blir allt du gör super fint ! kram

2010-07-06 @ 02:25:34
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0