Pysslardag

Idag har vi haft en pysslardag med massor av fix och trix!
Vi har varit ute och hackat is på garageuppfarten, kändes genast som våren kom närmare. Nu är det nästan 2 meter gräs som syns längs huskanten på framsidan!

Vi har också fått upp lite nytt på lilltoan + mina hemmagjorda tavlor.
- Lägger upp lite bilder senare!

Sen så har vi varit och hämtat Thomas nya cykel. Jag borde också skaffa mig en hoj, men det får bli morgondagens bekymmer.

Ikväll blir det soffan! Skönt! Igår var vi förresten på Café August och lyssnade på Daniel Lemma tillsammans med Micke och Stina, det var ljuvligt! Något jag verkligen kan rekommandera!

Ha en riktigt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0