Bilderna från Selma


Bild från selmaspa.se


selmaspa.se


Utsikten över Fryken på lunchen...


Slapp i foajen efter maten

 
I foajen + på rummet...

Lördagen började med ett träningspass i gymmet. Otränade som vi är så räckte en timme mer än nog!!
Sen blev det bad ute och sedan inne...avsluade med bubbelbad. Varmt och skönt!

Lunchdags! Oj, vilken buffé! Kanongott - och det bästa av allt var bärpajen till eftrerätt =)

Slapp och kaffe i foajen...sedan dags för behandling. Jag tog en anti-stress kroppsbehandling. Mkt skönt! Thomas var lite mer traditionell och tog en klassisk massage.

Sen gick vi upp på rummet och laddade inför kvällen.

Kvällen började med ett glas vin i baren och sedan en tre-rätters!

På söndagen badade vi igen...man får liksom aldrig nog! Konstigt det där...

Det var längesen jag kände mig så otroligt ren måste jag säga.

Hoppas vi får åka dit snart igen!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Detta såg jättegött ut :)Måste ta oss i kragen o göra nåt liknande.För nu är allt grått o trist.Bara jobb o matlagning känns det ;)Kram till er båda <3

2010-11-16 @ 06:35:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0