Projekt: Hallbänk

Öppna fack är praktiskt men det ger verkligen inte något snyggt intryck. Här ska de viktiga finnas lättillgängligt och nära till hands. Har alltid känts lite rörigt men en ny hallmöbel finns inte riktigt i vår budget just nu.

Projektet går ut på att sätta för ett tyg.
Jag har använt mig av en gammal panelgradin som jag fållat och sytt en kanal i.










Rättelse - klipp av flera cm för kort, det måste bli elasticitet, annars "slakar" linan sen när tyget kommer upp!






Klaaart! Här slakar tyget som jag nämnde innan men det har vi rättat till genom att kapa linan ytterliggare! Har tyvärr ingen bild på det just nu....det får komma senare.



Totalt pris: 39 kr för linan på Coop Forum, gardinens fanns redan hemma!
Billigt och bra!

Till våren när man blir sugen på mer färg och mönster kan man byta ut tyget till något mönstrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0