Tips på bra organisering...

... finns på en av mina favoritbloggar som du hittar här.

Välj Organizing under Categories till höger om bloggen.

Här har allt sin egen plats! Väldigt inspirerande, även om jag vet att jag aldrig kommer hamna i samma nivå.

Den här bloggen är nästan i klass med min svägerska som är svensk mästare i ordning och reda!!

I min gamla och mycket saknade lägenhet som jag bodde i själv hade jag full koll på vart saker var. Allt hade en lite box och en smart lösning. Men det var nästan ett måste. Har man 30 kvm som spelyta tvingar det fram Compact living lösningar. Nu spelar jag på 140 kvm och har blivit mycket mer bekväm....

TYVÄRR!

Måste bli bättring på detta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0