Mobil- och nyckelbord i hallen

Dom är överallt. Stör och skapar irritation! Nycklarna, mobilerna, snusdosorna och plånbok mm!!
Thomas och jag har en förmåga att bara dumpa "fick-saker" på byrån i hallen när man kommer hem. Saken är den att då är det ju det första man ser när man stiger innanför dörren! Irriterande. Finns ingen plats för hylla och/eller nyckelskåp....vad göra?

Det är saker som är så pass viktiga så de måste vara i ett aktuellt läge. Kan inte plocka bort och fram varje gång man kommer hem och ska iväg någonstanns.

Nu har jag hittat en lösning!

Köpte ju det här bordsstativet som jag inte visste vart jag skulle ha och nu har jag hittat ett fat att ha i det! Tjoho!









Det första Thomas sa när han kom hem efter att jag köpt fatet; "Åh! Mobilbord - smart"
- Yes, tänkte jag för mig själv. det här gick vägen.

Och hittils har det gått riktigt bra. Vi har skärpt till oss båda två!


Fatet är från Dimoda och stativet från Perfect Home

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Smart! Och mycket fint fat :)

2010-10-29 @ 17:12:01
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men oj va fint det blev!

Du är allt bra duktig du! :)

Kram

2010-10-29 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0