Nu har jag hittat det!

...soffbordet jag vill ha! Till och med priset är perfekt!
Frågan är: Är höjden på 40 cm för lågt???


Vitt är bra till vår nya mörkgråa soffa och jag tror att den runda formen gör rummet lite "mjukare", inga fler kanter.

Gillar den antika finishen och att plankornas struktur syns. Inget i tv-rummet har gammal-look så därför tror jag att något som detta behövs för att rummet ska matcha våra andra rum.

Ser framför mig hur det står där framför soffan med våra 2 silverljusstakar på =)

Det enda är höjden....är 40 cm för lågt?

Från ellos.se, finns här

Kommentarer
Postat av: Fröken M

40 cm är inte högt, men va tusan - bara det är snyggt går det att leva med !! Jag fundarar för övrigt på att våldgästa er nån dag för lite inspirattion ;)

Cevapcici är sååå gott ! Nästa gång får du vara lite huslig och göra egna ;) kram

2011-01-08 @ 12:22:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hej!

Jo tack, det gjorde han... Skottade framsidan igår... dryga 40 cm blötsnö plus en sägert dubbelt så hög vall från plogbilen... Å nu snöar det för fullt igen =( Får bli en liten tur med pulkan sedan för vagn å oplogade vägar går icke ihop!!!

Klart vi måste ses!!! LillGrodan hittar på nya saker varje dag =) Kram!

2011-01-08 @ 12:57:50
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0