Byrå make-over?

Hej! Äntligen fredag. Sovmorgon är verkligen välkommet imorgon. I övrigt jobbar jag gärna, men sömn är inte helt fel det heller! I helgen har jag planer på att påbörja min byrå make-over, om tid finns det vill säga!

Det ska slipas och så saknas det lister på vänster sida. Sen behöver byråns baksida sättas fast ordentligt. Tar vi i för mycket idag när vi stänger lådorna så brakar bakstycket in i väggen!

Har tänkt mig att byrån ska fortsätta vara träfärgad, men en mer grå ton. Driftwood stain har jag fått tips om!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ser frem emot slutresultatet :)

Jag har oxå en byrå som ska få en make-over..

Men den ska nog bli vit, har inte riktigt bestämt mej :)

2011-05-28 @ 07:07:39
URL: http://sallynova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mejl? (publiceras ej)

Kanske till och med en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0